Warsztaty naukowe w szkole lub przedszkolu
Dobrze poprowadzona lekcja w formie „nauki przez zabawę” z eksperymentami to najlepszy sposób na przekazywanie wiedzy. Podczas zajęć badamy, odkrywamy, analizujemy, a przede wszystkim świetnie się bawimy. Koniec suchej teorii z książek.

Zapisy i informacje: 739279911 Aneta Szlendak

- Dzieci nie tylko samodzielnie robią eksperymenty, ale także stawiam na samodzielne myślenie i wyciąganie wniosków
- Dzieci ćwiczą motorykę małą, koncentrację, cierpliwość i samodzielność
- Eksperymenty zawierają elementy logopedyczne i terapeutyczne
- Rozwijają świadomość i zainteresowania, pobudzają do dalszego poznawania świata
- Pracujemy na odczynnikach chemicznych
- Każdy eksperymentuje w fartuchu laboratoryjnym, okularach ochronnych
„Powiedz mi, a zapomnę, pokaż mi, a zapamiętam, pozwól mi zrobić, a zrozumiem.”
Konfucjusz
OFERTA:
- 60zł / stanowisko przy 1 klasie z terenu: Poznań, Komorniki, Plewiska, Skórzewo, Tarnowo Podgórne, Dopiewo, Dąbrówka, Mosina, Skórzewo, Luboń i okolice. Dalsze rejony doliczana cena dojazdu.
- 50 zł/stanowisko przy 2 klasach jednego dnia
- Klasa minimum 18 osób do max 30 osób
- Zajęcia trwają 60 minut
- Czas na przygotowanie przed i rozstawienie sprzętu 30 minut,
- Czas na posprzątanie całego szkła i zabezpieczenie odczynników 30 minut po zajęciach
- Fakturę wystawiamy na życzenie Klienta
- Płatność przelewem po zajęciach za ilość dzieci uczestniczących na warsztatach (nie mniej niż 18)


Dla Młodych Naukowców mamy 7 różnych zajęć tematycznych:
1 Magiczne Eliksiry
2 Chemiczne Szaleństwo
3 Tajemnice Elektryczności
4 Optyka
5 Magnetyzm
6 Wylot w KOSMOS
7 Mikroskop i DNA banana


Autorski Program obejmuje 7 spotkań Naukowych Fizyko-Chemicznych. Na pierwszych zajęciach uczniowie biorą udział zajęciach nr 1 ” Magiczne Eliksiry”, a na kolejnych jest ta wiedza poszerzana. – gdzie zagłębiamy się w 3 stany skupienia, poznają, a także na żywo obserwują proces SUBLIMACJI (przypadkiem wkrada się pierwsze trudne słowo), doświadczalnie są w stanie zrozumieć pojęcie GĘSTOŚCI robiąc „tęczę w probówce”. Na kolejnych zajęciach ta wiedza jest poszerzana: dochodzi 4 stan skupienia, a także bazując na wiedzy o gęstości wyjaśniamy dlaczego balony latają?, a dlaczego łódki właściwie nie toną? I tak małymi krokami poszerzamy wiedzę na kolejnych Zajęciach nr 2 „Chemiczne szaleństwo”, zajęciach nr 3″tajemnice elektryczności”, zajęciach nr 4 „OPTYKA” gdzie bawimy się pryzmatami i laserami.
Dlaczego eksperymenty? Jak się to ma do procesu uczenia się?
Wkuwanie działa jedynie na pamięć krótkotrwałą, a więc zdobyta wiedza mija po chwili – my nie będziemy „wkuwać” teorii tylko zabawimy się nauką. Świat, który dzieci znają zaczniemy rozkładać na cząsteczki. „Zupełnie przypadkowo” dzieci same odkryją pojęcia o które później napotkają w procesie edukacji. Na zajęciach rozwiniemy zdolności umysłowe dziecka i jego twórczy potencjał.
Pracuje w oparciu o wiedzę z dziedziny NEURODYDAKTYKI.
Jeżeli chcecie by Wasza klasa / szkoła / przedszkole wzięło udział w zajęciach zapraszam do kontaktu
Rodziców i Placówki szkolne tel. 796 279 911
A Młodych Naukowców zapraszam do Świata Magii -Świata Nauki
